ניטור מים , טיפול במים : שימוש באוזון 03

אוזון OZONE הינו מולקולה של 3 חמצנים , נחשב מחצן חזק , ומצב גז בטמפרטורת החדר 25 מעלות צלזיות לחץ 1 אטמוספירה, האוזון 03 מולקולה  לא יציבה , מתפרקת בקלות – ותוקפת (מגיבה כימית) עם חומרים אורגנים בצורה כזאת שפוגעת במנה הכימי שלהם , כתואה מפגיע זאת היא מוציא מזהמים כגון בקטריות , וירוסים פיטריות מכלל פעילות . כך הצליחה הטיפול באוזון במים להיות פולפלארי בקרב רבים העוסקים בחיטוי.

חשבו לזכור שהאוזון גז תוקפני ועשוי לגרום לסרטן ריאות אם נושמים אותו – בתהליך תעשייתי \ חיטוי ועוד .

בכל שימוש וטיפול באוזון יש לעשות אותו לפי התקן והנחיות יצרן וליווי במכשרי ניטור ובקרה להליך

 

שימוש באוזון רבים :

ניטור מים - מאגרי מים
ניטור מים – מאגרי מים

שימוש מרכזי בעולם , בניקוי קווי גידול מי שתיה , ולאחרונה שימוש  בהידרו בחקלאות- טיפול זה שדורש בקרה וניטור מים , מוזרם האוזון במי הגידול או שטיפת הקו , במים שהעושרו באוזון ,  לאורך הקו או במספר מקומות ומחטא את המערכת  . יש המגדלים את הגידול יחד עם אוזון – דבר שלא ברור הביטיחות הבריאותית בתהלך .

בתהליך העשרה של האוזון, מעשרים את המים באוזון במשך 5 דקות עד לרוויה מקסימלית שגז האוזון מעורבב עם המים .

 

ניקוי מי שתיה .

הערכה שמעל 3000 ערים בעולם עושים שימוש בהליך ניוי מי שתיה הכולל הזרמת אוזון למי השתיה .

תהליך שהתחיל מ 1901 בגרמניה וצרפת והיום מקובל בכל העולם , יש מספר מחקרים המראים של שתיה של מים שטופלו באוזון ומכילים שאריות אוזון מורדים את הסיכוי של סרטן שלפוחית השתן אם זאת הם בגדר מחקרים ראשונים בלבד .

סכנות בשימוש באזון  בכז ובמי שתיה :

נשימה של האוזון מזוכנת לאדם גורמת נזקים בדרכי הנשימה אפילו בחשיפה קצרה לאוזון – ואף סרטן ריאות בצב גזי. לפי פירסומים ה FDA רואה את מי שתיה , שעברו טיפול באוזון לפי התקן – כמים ביטוחים לשתי, אם זאת הערכה בקרב חוקרים שלא נעשו מספיק מחקרים בנושא

 

 

כתיבת תגובה