קורס יסודות בינה מלאכותית RB26-08

קורס יסודות בינה מלאכותית RB26-08

 

 

 


 

מבוא לפיתוח משחקי מחשב עם בינה מלאכותית

 

 

 

 


 

 

 

 

 

  1. תרגיל בבינה מלאכותית ליצירת אנימציה  (אלפאפאוז ) POSE
  2. השתמש בתוכנה מבוססת בינה מלאכותית ליצירת אנימציה  מציור

https://sketch.metademolab.com/

הורד את הקובץ הבא

תרגיל 2 (צפה בסרטון שלב אחרי שלב )


 

 

 

בנה תוכנה בשפת סקראץ לפי השלבים הבאים

  1. בחר רקע
  2. הוסף דמות של פרפר
  3. בתחילת התוכנית אומר הפרפר  : שלום למשך 2 שניות
  4. הדמות של הפרפר מתעופפת  3 פעמים X  (הדמות צועדת 40 צעדים מסתובתת 90 מעלות מחכה שניה )
  5. בסוף התוכנית אומר הפרפר להתראות למשך 3 שניות

בתרגיל זה  מתרגלים : תחילת תוכנית  , פקודת ו TIMER , לולאה , העברת פרמטר לפונקציה , סיום תוכנית 

פתרון התרגיל – סרט + תמונה

פתרון תרגיל 2 :  שלב אחרי שלב לפי תמונות

פקודות התוכנית

 

 

 


https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

ימוד יסודות התכנות 

קישור לתוכנת הסקראץ

היום נילמד משפט תנאי – לולאה

1. לולאות

לולאה אין סופית

לולאה  – חזור 10 פעמים

2. משפט תנאי

דוגמות

משפט תנאי לחחיצה על מקש ימני

משפט תנאי לחחיצה על מקש שמאלי


קישור לאתר התוכנה – חינמית https://scratch.mit.edu/

שלבים לבניית התוכנית

  1. שלב 1 בניית תוכנית – הזזמת כדור ימינה

2. שלב 2 בניית תוכנית – הזזת כדור שמאלה

 

 


 

 

הפקדות שאנחנו לומדים להשתמש בתוכנית – נעבור בכיתה על כל פקודה יחד

אתחול משתנה

לולאה :

המתנה :

שנה משתנה  : התלבושת הבאה

כל התוכנית

מתקדם : ( נסביר בכיתה  את הפקודה  גלוש ? ,, מיקום אקראי  ?)


שלבים של בניית התוכנית שלב אחר שלב

  1. בחירת הדמות אטלף  ואז את החיה

2.נבחר רקע ונחבר את הרקע

3.נוסיף את הפקוד ה

4 נוסיף את הפקודה 


5. נוסיף את הפקודות הבאות לפי הסדר הבא  : לולאה ואז הפקודות בתוך הלולאה  :

6. נוסיף לתוך הלולאה את הפקדות הבאות :


7.תרגיל כיתה נוסף  הוסף פקודה לתוך הלולאה


8. הוסף בתחילת התוכנית

9. הוספת צליל בתחילת התוכנית

כתיבת תגובה