קורס יסודות בינה מלאכותית RB26-08
מבוא לפיתוח משחקי מחשב עם בינה מלאכותית
- תרגיל בבינה מלאכותית ליצירת אנימציה (אלפאפאוז ) POSE
- השתמש בתוכנה מבוססת בינה מלאכותית ליצירת אנימציה מציור
https://sketch.metademolab.com/
הורד את הקובץ הבא
תרגיל 2 (צפה בסרטון שלב אחרי שלב )
בנה תוכנה בשפת סקראץ לפי השלבים הבאים
- בחר רקע
- הוסף דמות של פרפר
- בתחילת התוכנית אומר הפרפר : שלום למשך 2 שניות
- הדמות של הפרפר מתעופפת 3 פעמים X (הדמות צועדת 40 צעדים מסתובתת 90 מעלות מחכה שניה )
- בסוף התוכנית אומר הפרפר להתראות למשך 3 שניות
בתרגיל זה מתרגלים : תחילת תוכנית , פקודת ו TIMER , לולאה , העברת פרמטר לפונקציה , סיום תוכנית
פתרון התרגיל – סרט + תמונה
פתרון תרגיל 2 : שלב אחרי שלב לפי תמונות
פקודות התוכנית
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
ימוד יסודות התכנות
קישור לתוכנת הסקראץ
היום נילמד משפט תנאי – לולאה
1. לולאות
לולאה אין סופית
לולאה – חזור 10 פעמים
2. משפט תנאי
דוגמות
משפט תנאי לחחיצה על מקש ימני
משפט תנאי לחחיצה על מקש שמאלי
קישור לאתר התוכנה – חינמית https://scratch.mit.edu/
שלבים לבניית התוכנית
- שלב 1 בניית תוכנית – הזזמת כדור ימינה
2. שלב 2 בניית תוכנית – הזזת כדור שמאלה
הפקדות שאנחנו לומדים להשתמש בתוכנית – נעבור בכיתה על כל פקודה יחד
אתחול משתנה
לולאה :
המתנה :
שנה משתנה : התלבושת הבאה
כל התוכנית
מתקדם : ( נסביר בכיתה את הפקודה גלוש ? ,, מיקום אקראי ?)
שלבים של בניית התוכנית שלב אחר שלב
- בחירת הדמות אטלף
ואז את החיה
2.נבחר רקע ונחבר את הרקע
3.נוסיף את הפקוד ה
4 נוסיף את הפקודה
5. נוסיף את הפקודות הבאות לפי הסדר הבא : לולאה ואז הפקודות בתוך הלולאה :
6. נוסיף לתוך הלולאה את הפקדות הבאות :
7.תרגיל כיתה נוסף הוסף פקודה לתוך הלולאה
8. הוסף בתחילת התוכנית
9. הוספת צליל בתחילת התוכנית